להזמנות חייגו:

Facebook-f
Instagram
Facebook-f
Instagram

השכרת אוהלים לאירועים מחיר

השכרת אוהלים לאירועים במחיר נוח ומשתלם 

חברת כוכב האוהלים מציעה אוהלים עמידים, חזקים, בטוחים ובגדלים שונים עבור כל סוג של אירוע המתקיים בחוץ. בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה, ברית, אירוע חברה או לצערנו משפחה היושבת שבעה – ביכולתנו לספק את האוהלים במחיר נוח ומשתלם. בשורות הבאות נביא מידע אודות המחירים של אוהלים להשכרה כפי שאלו מוצעים בשוק המקומי. 

מחירים המשתנים בין החברות 

כל חברה להשכרת ציוד הפועלת בישראל מציעה עבור השכרת אוהלים לאירועים מחיר שונה בהתאם לשיקוליה. אכן, מדובר בשוק חופשי וגם אתם חופשיים לבחור את החברה שעימה תרצו לעבוד בהתאם למחיר ולשיקולים נוספים. למרות זאת, חשוב לזכור שעדיין קיים טווח מחירים מקובל וממוצע להשכרת אוהלים, כך שכדאי לקבל הצעת מחיר מיוצר מחברה אחת ולהשוות בין ההצעות. יחד עם זאת, מה שלא כדאי להתפשר עליו רק בשביל לחסוך קצת כסף הוא איכות האוהל. וכאשר מדברים על איכות הכוונה היא לאוהלים חזקים ובטוחים לחלוטין, המוקמים על ידי צוות מקצועי שעבר קורס ממונה בטיחות, וכמובן אוהלים שנותנים הגנה מלאה מפני מזג האוויר – בין אם מדובר בשמש הקיץ או ברוחות וגשם של החורף. 

מה משפיע על מחיר השכרת האוהל 

מלבד ההבדלים בין החברות השונה, ייתכן מאוד שתקבלו עבור אוהל להשכרה לאירועים מחיר שונה בהתאם למאפייניו הייחודיים. כך למשל, מחירו של האוהל עשוי להיות מושפע מגודלו הנמדד במטרים רבועים, ובהחלט ייתכן שהשכרת אוהל של 6 מטרים על 20 מטרים תהיה גבוהה יותר מאוהל של 4 מטרים על 8 מטרים. מלבד זאת, החברות השונות הפועלות בשוק מציעות דגמים שונים של אוהלים, וככל שמדובר באוהל בעל מראה יוקרתי יותר כך המחיר שלו יכול לעלות. 

יש לציין כי לא רק היוקרה משחקת תפקיד אלא גם מורכבות הקמת האוהל בהתאם לדגם שלו, וכן בהתאם לקרקע המצויה בשטח האירוע. כך למשל, יש שטחים שבהם אי אפשר להסתפק במשקולות ויריעות להגברת הבטיחות ויש לבצע קידוחים. עוד דבר שבוודאי ישפיע על מחיר ההשכרה הוא כמות האוהלים שתזמינו, שכן לעיתים אי אפשר להסתפק באוהל אחד מפאת כמות המשתתפים באירוע, ולעיתים ישנו צורך לפזר כמה אוהלים על פני האזור בשביל ליצור מתחמים נפרדים. מלבד זאת, יש לזכור כי במרבית המקרים עלויות ההשכרה אינן מתחילות ונגמרות עם האוהל, שכן תצטרכו ציוד שישרת את האנשים השוהים בתוכו, בין אם מדובר במאווררים, כסאות ושולחנות, מערכת הגברה וכיוצא בזאת. 

הזמנת אוהלים לאירועים במחיר משתלם 

מעוניינים להשכיר אוהלים במחיר נוח ומשתלם עבור האירוע הבא שלכם? אם כן, לפרטים נוספים, קבלת ייעוץ מקצועי וביצוע הזמנות, דברו איתנו או השאירו פרטים בטופס יצירת הקשר שבעמוד.

אוהל 12*5 עד 100 איש

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כבר
עוזבים?

צוות המומחים שלנו ישמח ליצור אתכם קשר ולהתאים עבורכם את פיתרון אישי שמותאם בדיוק למידות של האירוע שלכם. 

השאירו פרטים ואנחנו חוזרים אליכם בהקדם